Khamis, 24 Jun 2010

perancangan masa depan

kadang2 pening bila sebut pasal masa depan. yelah kita sendiri tidak menetahui apa yang akan berlaku terhadap kita pada masa yang mendatang.

ada sesetengah sahabat, asyik sebut psal kawin jer, tu mungkin dah tak lama la tu.. tp pape pun jgn lupa jemput nanti ek!!! hak3... ada setengah lagi risau sal nak sambung belajar kat mane lepas nie, tu yang suka study la.... bgus3... crah masa dpan... dan last skali ada yag fikir nak keja kat mana lpas nie... ish3...

mcam2 kan gelagat sahabat2 kita nie, tapi, kita kena ingat bahawa apa pun dah ditetukan oleh-Nya.. kita hanya mampu merancang... tapi bagus lah bagi mereka yang mempunyai perancangan, barulah hidup kita tersusun.. btol tak???